O FESTIVALU

PROGRAM  

NAGRADE

NOVOSTI 

ULAZNICE

SPONZORI

ABOUT FESTIVAL

PROGRAMME

AWARDS

NEWS 

TICKETS

SPONSORS


14. VII - 14. VIII 2004.

KIBBUTZ CONTEMPORARY DANCE COMPANY

Rami Be'er : SCREEN SAVER

HNK Split / CNT Split : 30. VII 2004
World Premiere, April 2002 Tel Aviv Performing Arts Center
Trajanje / Length of work : 75 min

Potpomognuto / Supported by :
MINISTARSTVO VANJSKIH POSLOVA IZRAELA
 ISRAEL MINISTRY OF FOREIGN AFFAIRS
MINISTARSTVO KULTURE REPUBLIKE HRVATSKE
MINISTRY OF CULTURE OF THE REPUBLIC OF CROATIA

 

Koreografija te oblikovanje pozornice, svjetla i video projekcija
Choreography, Stage, Lighting& Video Screening Design : RAMI BE’ER
 Glazba / Music : L. GERRARD, T. REZOR, A. SCARLATTI, P. BOURKE, C. MANSELL,
ANONYMOUS  (16c Italy), SOUNDHEIM
Oblikovanje zvuka / Sound Design : ALEX CLAUDE
Video : IRIT BATSRY *
Kostimograf / Costume Design : LAURA DINULESCU

"Screensaver" sadrži video isječke iz trilogije Irit Batsry "Onkraj utopije". Nastajala je od 1986 do 1993, sastoji se od "Priča iz Stare Ruševine", "Napuštajući Staru Ruševinu" i "Tragovi buduće prisutnosti" i traje 90 minuta.
Included in Screensaver are video excerpts from Irit Batsry,s trilogy "Beyond Utopia" (Stories from The Old Ruin, Leaving The Old Ruin, Traces of a Future Presence) 90 minutes by Irit Batsry 1986 - 1993.


Uloge / Cast
YA'ARIT CHAYKIN
GILI GOVERMAN
IDO BATASH
IDAN COHEN
ILANA BELLAHSEN
ARTHUR ASTMAN
MICHAL CAPELLUTO
MIKA WEBBER
MIYA ALON
DANNY ESHEL
RAN BEN DROR
RENANA RANDY
ZACHI COHEN
KEREN BAR TOV

Artistic Director : Rami Be'er / Founder : Yehudit Arnon / General Manager : Dan Rudolf / Rehearsal Manager : Nitza Gambo / Performance Manager : Sivan Cohen / Wardrobe : Ofra Sharon / Pianist : Natasha Blumenthal / Technical Director : Madai Rappaport / Lighting Director : Yossi Revach / Technicians : Tamir Dramy, Ofer Abramovich / Sales & Marketing : Efrat Ben Ze'ev / Public Relations : Liora Ron Shemer / Secretaries : Abi Ben Asher, Dorit Nesher

NAKON PET GODINA KCDC PONOVO NA SPLITSKOM LJETU Kibbutz Contemporary Dance Company Ramija Be'era, trupa je koja je svojim prvim nastupom na 45. spltskom ljetu 1999. oduševila publiku snažnom i dojmljivom izvedbom predstave Aide Memoire. O novoj predstavi Rami Be’er kaže:Svi mi imamo svoj vidljivi i brojne druge ekrane. Svatko od nas ima svoj okvir i svoj osobni, privatan životni proctor. Zato se Screen Saver bavi porukama koje pripadaju našem svakidašnjem iskustvu, ali i onom koje uranja u okolinu, bližu ili dalju. Bavi se kaosom u svijetu, usamljenim pojedincem i svemirom koji nestaje. No, suvremenost Screen Savera ne postiže se samo združivanjem složenih komunikacijskih tehnologija: kompjutora, videa, video kamere ukjlučene na pozornici, glazbe i svjetla; nego, još više, dušom i tijelom samih plesača."
“I ovaj naslov jedne od dvije najbolje izraelske plesne skupine prate oduševljene kritike. One naglašavaju sjajnu integraciju Be’erove koreografije i odličnog video-arta Irit Batsry, te uzbudljive i znalački birane glazbe. Rami Be’er je prije svega vrhunski esteta, te je pod njegovim vodstvom KCDC sazrela u trupu koja se ne boji izazova. Screen Saver je suvremeno djelo, čvrsto vezano za život novog tisućljeća, kako dinamikom tako i svojim jezikom. Svi dijelovi ansambla snažni su kao i uvijek, pa je i u Screen Saveru razvidno da je riječ o trupi koja je rezultat autorske vizije, a ne o grupi zvijezda. Dobro je da je tako. Odluka da se pojednostave kostimi, najviše zbog toga da se ne preoptereti oko gledatelja - izloženo tijekom 75 minuta predstave teškoj vizualnoj artiljeriji - vrlo je mudra. Iako se pojedini segmenti pokreta ponavljaju poput refrena, ovo je nesumnjivo emocionalno dirljiva multimedijalna predstava.
Iz kritike Meirava Yudelowiza objavljene na Ynet, izraelskom web siteu posvećenom kulturi

RAMI BE'ER ABOUT HIS CREATION“Each of us has his visible screen and other screens. Each of us has a framework and private living space. The work is concerned with the messages that belong to our experience here and now in relation to the universal and  to the more local. It deals with the world chaos, the lone individual and the shattering of the universe. Its contemporary aspect lies in the combination of the technology of communication - the computer, video, video camera live on the stage, the music and lighting - and of course the dancer, his soul and body.”