53. SPLITSKO LJETO

PROGRAM

NAGRADE

ULAZNICE

SPONZORI

53RD SPLIT SUMMER FESTIVAL

PROGRAMME

AWARDS

TICKETS

SPONSORS

 

 

Balet Ljiljane Gvozdenović
SUSRETI PRIJE PONOĆI
Mala baletna komedija u jednom činu

Carrarina poljana, 27. srpnja. 2007. u 21:00h

Glazba: Louis Armstrong, Sergej Prokofjev, Georges Bizet, Claude Debussy,
Louis Gottschalk, Anton Rubinstein, Isaak Osipovič Dunajevski, Giuseppe Verdi

Koreografija i režija: Ljiljana Gvozdenović
Scenografija: Dinka Jeričević
Kostimografija: Dženisa Pecotić
Oblikovanje svjetla: Saša Fistrić
Asistent koreografkinje: Andrej Izmestjev
Pomočnica kostimografkinje: Emina Tataragič
Fotografije: Saša Novkovič

Izvođači:
Ivanka Boljkovac, Pavla Mikolavčić, Valentina Kržić, Dunja Novković, George Stanciu,
Andrej Izmestjev, Arcadie Belenco, Daniil Yastrebov


 

SUSRETI PRIJE PONOĆI, mala je baletna komedija u jednome činu na glazbeni kolaž različitih autora u koreografiji i režiji Ljiljane Gvozdenović
Sreća, ljubav, sjeta, ali i ljutnja likova ove predstave iskazane su plesom praćenim glazbom valcera, tarantele ili ljudskim glasom—pjesmom. Susreti ljudi različitih karaktera u ono doba noći u kojemu se mogu zbiti svakakvi čudesni događaji, tema su ove šaljive baletne predstave. U pet minuta do ponoći sve je moguće, ponekad vrijeme može stati, kao u kakvoj čudesnoj bajki, a ponoć nikada ne mora ni stići. U to gluho doba noći kazaljke sata mogu poludjeti, a ljudi mogu doživjeti susrete
0 kojima su samo sanjali. Oko ponoći, moguće je bez straha prepustiti se onome što dnevna
svjetlost čini opasnim, pokazati svoje unutarnje lice bez bojazni da će ono odati dobro skrivenu
krhkost, a za uzvrat moguće je toliko toga doživjeti: napokon pronaći svoju dugo traženu Pepeljugu
ili Princa, zapjevati, zaplesati, dok ponoć dugo dugo dolazi.

LJILJANA GVOZDENOVIĆ, balerina, koreografkinja, pedagoginja i baletni majstor. Rođena je 1955' godine u Vinkovcima. Nakon završene Škole za klasični balet u Zagrebu angažirana je u Baletu Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu. U sezoni 1980./81. boravila je u Kijevu, gdje je u Akademskom kazalištu Taras Ševčenko interpretirala uloge u baletima Labuđe jezero Čajkovskoga i Giselle Adama. Nakon povratka dobiva status prve solistice zagrebačkog Baleta, s kojim je gostovala na mnogim svjetskim baletnim pozornicama te surađivala s berlinskim ansamblom Ballet International. Od 1995. godine surađivala je u Baletu HNK u Splitu, gdje je postavila balete Giselle Adama, Ščelkunčik Čajkovskog, Kuća pokraj mora, a tijekom sezone 1998/99. obnašala i dužnost ravnateljice. Koreografirala je različite programe za kazalište i Hrvatsku televiziju, a kao baletna pedagoginja surađuje sa Školom za klasični balet. U zagrebačkom Baletu koreografirala je balete Mačak u čizmama Brune Bjelinskoga i Maestro na glazbu Borisa Papandopula.

DINKA JERIČEVIC, scenografkinja. Završila je Odjel za arhitekturu i unutarnje uređenje Škole za primijenjenu umjetnost u Zagrebu i nastavila školovanje u Londonu. Nakon povratka u Zagreb 1969. godine, radi kao scenografkinja na televiziji i filmu. Od prve kazališne scenografije 1974. godine u Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu, ostvarila je šezdesetak dramskih, opernih i baletnih scenografija, a od 1992. godine, kao stalna scenografkinja nacionalnog kazališta, surađuje s mnogim hrvatskim redateljima i koreografima. Ostvarila je više od tristo televizijskih, jednako toliko kazališnih i petnaest filmskih scenografija. Dobitnica je mnogih strukovnih nagrada, među ostalima, Sterijinog pozorja, Gavellinih večeri, Opernog biennala u Ljubljani, Dana satire, Marulovih dana, Pulskog festivala, Nagrade hrvatskoga glumišta i dr.

DŽENISA PECOTIĆ, kostimografkinja. Diplomirala je dizajn tekstila i odjeće na Tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Kao autorica i suautorica napravila je kostimografije za niz dramskih, opernih i plesnih predstava u mnogim hrvatskim kazalištima i supotpisala kostimografije za dva igrana filma. Od 1982. godine članica je ULUPUH-a, od 1984. Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Bavi se modnim dizajnom i stajlingom, a od 1983. godine redovito izlaže skupno i samostalno u hrvatskim i stranim galerijama i muzejima.

SAŠA FISTRIĆ, dizajner svjetla. Rođenje u Zagrebu 1973. godine. Nakon završene Građevinsko-tehničke škole, 1995. godine počinje raditi u kazalištu, prvo u Glumačkoj družini Histrion, zatim ZKM-u. Od 2005. angažiranje u Zagrebačkom kazalištu lutaka. Kao oblikovatelj svjetla realizirao je osamdesetak kazališnih predstava, izložbi i koncerata. Član je ULUPUH-a.

IVANKA BOLJKOVAC, operna pjevačica. Rođena je u Karlovcu, dok je u Zagrebu diplomirala i magistrirala solo-pjevanje na Muzičkoj akademiji u klasi prof. Marije Borčić Nakon diplome osvojila je nekoliko prvih nagrada na natjecanjima mladih glazbenih umjetnika u zemlji i inozemstvu. Debitirala je 1980. godine na sceni zagrebačke Opere kao Elizabeta u Verdijevu Don Carlosu i odmah dobila angažman u nacionalnoj opernoj kući, u kojoj je do danas interpretirala niz prvih i naslovnih uloga melodramsko-sopranskog faha u opernim djelima Verdija (Trubadur, Krabuljni ples, Aida, Moć sudbine, Otello), Puccinija {Plašt, Tosca), Rossinija (Mojsije u Egiptu), Mozarta (Figarov pir, Don Giovanni, Idomeneo, Čarobna frula), Richarda Straussa (Elektra), Čajkovskoga (Pikova dama), Wagnera (Walkiire, Rajnino zlato), Mascagnija (Cavalleria rusticana), Zajca (Nikola Šubić Zrinjski)\ dr. Često nastupa u koncertnim izvedbama djela velikih svjetskih glazbenih autora te puno gostuje diljem Hrvatske i Europe. Dobitnica je velikog broja nagrada i priznanja, između ostaloga: Nagrade Darko Lukić, Nagrade Marijana Radev, Nagrade Milka Trnina, dvije Nagrade hrvatskog glumišta, Medalje grada Karlovca, Reda Danice hrvatske s likom Marka Marulića, i dr. Snimila je nekoliko nosača zvuka. S koreografkinjom Ljiljanom Gvozdenović surađivala je u dvije baletne predstave; Mačku u čizmama Bjelinskoga i Maestru Papandopula izvedenim u Baletu HNK u Zagrebu proteklih sezona.

ANDREJ IZMESTJEV, baletni plesač. Rođen je 1967. godine u Moskvi gdje je završio Akademiju za baletnu umjetnost Nakon usavršavanja u Sankt Peterburgu od 1985. je angažiran u Teatru opere i baleta u Talinu. Godine 1986. dobio je državnu nagradu Estonije za najbolje umjetničko ostvarenje na području glazbeno-scenske umjetnosti. U zagrebačkom Baletu angažiran je od 1992. godine, od kad interpretira mnoge solističke i glavne uloge u baletima Labuđe jezero, Trnoružica i Ščelkunčik Čajkovskoga, Giselle Adama, Don Quijote i Bajadera Minkusa, Romeo i Julija Prokofjeva, Čudesni mandarin Bartoka, Coppelia Delibesa, Carmina burana Orffa, Đavo u selu Lhotke, Četiri godišnja doba Vivaldija, Chopiniana Chopina, Carmen Bizeta-Šćedrina, Mačak u čizmama Bjelinskoga. Posljednjih godina radi kao pedagog i baletni majstor. Gostovao je na svim hrvatskim baletnim scenama, a često gostuje i u inozemstvu.

PAVLA MIKOLAVČIĆ, balerina. Rođena je 1979. godine u Zagrebu. Nakon završene Škole za klasični balet angažirana je u zagrebačkom Baletu, zatim sedam sezona u Bayerische Staatsballet u Munchenu, gdje je završila Visoku školu za glazbu, odsjek klasičnog baleta. Pohađala je mnoge domaće i inozemne plesne seminare, a od 2004. ponovno je angažirana u zagrebačkom Baletu. Interpretirala je uloge u baletima; Labuđe jezero, Trnoružica i Orašar Čajkovskoga, Don Quijote i Bajadera Minkusa, Giselle Adama, Pepeljuga i Romeo i Julija Prokofjeva, Chopiniana Chopina, Coppellia na Montmartreu Delibesa-Vamosa, Maestro Papandopula i dr. Osvojila je nekoliko međunarodnih baletnih pojedinačnih i skupnih nagrada. Na Prvome hrvatskom natjecanju mladih baletnih umjetnika Mia Čorak Slavenska 2006. godine, osvojila je Zlatnu medalju.

GEORGE STANCIU, baletni plesač. Rođen je 1982. godine u rumunjskom gradu Iasi. Diplomirao je na Baletnom sveučilištu u Kijevu 1999. godine, od kada je angažiran u Baletu HNK u Zagrebu. Do danas je interpretirao mnoge solističke uloge u baletima Bajadera i Don Quijote Minkusa, Čudesni mandarin Bartoka, Đavo u selu Lhotke, Labuđe jezero, Tmoružica i Ščelkunčik Čajkovskoga, Licitarsko srce Baranovića, Coppelia Adama, Ples kadeta Straussa, Johannes Faust passion Šparembleka, Balade... koje donosi vjetar... Wellenkampa, Bogovi su ljuti Zurovca, Amore... mio Boldina, Čajkovski pas de deux, Mačak u Čizmama Bjelinskoga, Maestro Papandopula. Gostovao je u Italiji, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Španjolskoj. Dobitnik je Nagrade Oskar Harmoš 2002. i 2006. godine za uloge ostvarene u baletima Bajadera, Don Quijote, Bogovi su ljuti, Maestro.

VALENTINA KRŽIĆ , balerina. Rođena je u Zagrebu 1974. godine, gdje je završila Školu za klasični balet. Od 1993. godine angažirana je u Baletu zagrebačkog HNK, u kojemu je ostvarila solističke uloge u baletima; Ščelkunčik, Tmoružica i Labuđe jezero Čajkovskoga, Don Quijote Minkusa, Trijumf Afrodite Orffa, Dom Bernarde Albe Kelemena, Ne hodi po travi... padaju anđeli Juzbašica, Maestro Papandopula, Coppelia na Montmartreu Delibesa-Vamosa. Dobitnica je Nagrade Ana Roje 1998. godine.

ARCADIE BELENCO, baletni plesač. Rodio se 1978. godine u moldavskom gradu Kišinjovu, gdje je završio Visoku školu za baletnu umjetnost i odmah bio angažiran u Teatru opere i baleta rodnoga grada. Slijedio je angažman u baletnom ansamblu Kazališta Oleg Danovski u rumunjskom gradu Constanti, doškolovanje u francuskom Limogesu i angažman u ansamblu zagrebačkog Baleta od 2003. Interpretirao je solističke uloge u baletima Labuđe jezero, Ščelkunčik i Tmoružica Čajkovskoga, Romeo i Julija i Pepeljuga Prokofjeva, Giselle Adama, Maestro Papandopula, Coppelia na Montmartreu Delibesa-Vamosa, i dr.

DUNJA NOVKOVIČ , balerina. Rođena je 1983. godine u Zagrebu. Nakon završene Škole za klasični balet osvojila je prvo mjesto na 39. hrvatskom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa. Od 2001. godine nastupa u baletnom ansamblu Hrvatskoga narodnog kazališta u mnogim repertoarnim predstavama: Labuđe jezero i Ščelkunčik Čajkovskoga, Bajadera Minkusa, Serenade Balanchinea, Romeo i Julija Prokofjeva, Mačak u čizmama Bjelinskoga, Đavo u selu Lhotke, Maestro Papandopula, Coppellia na Montmartreu Delibesa-Vamosa.

DANIIL YASTREBOV, baletni plesač. Rodio se 1982. godine u Sankt Peterburgu, gdje je diplomirao na baletnoj Akademiji i nastavio se usavršavati u munchenskoj baletnoj školi Heinz Bossl Stiftung. U Baletu ljubljanskoga SNG-a angažiran je od 2003. godine, a zatim 2005. dolazi u angažman zagrebačkog Baleta, gdje je nastupao u predstavama Orašar i Tmoružica Čajkovskoga, Maestro Papandopula, Coppellia na Montmartreu Delibesa-Vamosa i dr.

 

FOTOGRAFIJE ZA DOWNLOAD
(klikom na malu fotografiju, u novom prozoru otvara se fotografija pogodna za objavljivanje)