| 
		autorski projekt Ksenije ZecNOS VAMOS A VER
 
 dramaturgija: Saša Božic
 
 
  
 Carrarina poljana, 26. srpnja. 2007. u 21:00h
 Kaštel Novi, Brce, 27. srpnja. 2007. u 21:00h
 
 
 Izvode:
 Dajana Biondic, Maja Marjancic, Anita Matkovic, Živko Anocic, Marijo 
		Glibo, Vojin Peric
 
 Glazba: Damir Šimunovic
 Scena i video: Igor Pauška
 Kostimi: Zdravka Ivandija
 Oblikovanje svjetla: Igor Pauška i Saša Božic
 Svjetlo: Nenad Lalovic
 Inspicijent: Ana Biondic
 Tehnicka podrška: Branko Ostojic
 
 
 | 
    
      | Projekt Nos 
		vamos a ver realiziran je tijekom 2006. g. u Zagrebu, a financiran je 
		sredstvima Gradskog ureda za kulturu grada Zagreba i Ministarstva 
		kulture Republike Hrvatske.Projekt Nos vamos a ver konceptualno sažima izvedbu u sistem koraka 
		plesne škole društvenih plesova, dominantnog iskaza građanske kulture, 
		koja ne prihvaća različitost. Koristeći principe plesnih obrazaca, 
		ironijski propitujemo dominantne socijalne forme (vjenčanja, zabave, 
		primanja).
 
 Kao početni motiv preuzet je problem svakodnevice: njene (dis)kontinuiranosti, 
		trajanja i (ne) smisla. Potom se razrađeni motivi prebacuju u potpuno 
		izmijenjene tjelesne i verbalne kontekste, u serijama odgoda, 
		prisjećanja, imaginiranja, pa i laganja o pojedinim događajima. Plesni 
		su koraci i iskustvo plesne škole tek okidač za dublju kazališnu 
		meditaciju o problemu drugosti (sljepoće, no i bilo kojeg oblika 
		drukčijosti) i bitaka koje svakodnevno vodimo sa vlastitim predrasudama, 
		plutajući u svijetu globalnog mikronasilja...Deplasiranost 
		prostorno-vremenskih koordinata uzrok je izoliranim fragmentima izvedbe.
 
 Ksenija Zec diplomirala je na Školi za balet i ritmiku u Zagrebu 
		1982. godine. Od završetka školovanja kontinuirano djeluje kao koreograf 
		i autor plesnih predstava, te kao suradnik za scenski pokret u dramskim 
		predstavama. Zaposlena je na Akademiji dramske umjetnosti, Zagreb . Od 
		1993. do 1996. predavala je na dislociranom studiju glume ADU-a u 
		Osijeku. S bivšim osječkim studentima glume osniva Neovisnu umjetničku 
		scenu Barutana (2000. god). Također, surađuje sa Kazalištem slijepih i 
		slabovidnih NOVI ŽIVOT u okviru kojeg vodi radionicu plesa i scenskog 
		pokreta, te Teatrom Exit u kojem je režirala recentni projekt: Zapadni 
		kolodvor.
 Za koreografiju „Isto“ u produkciji Zagrebačkog plesnog ansambla 
		osvojila je Nagradu hrvatskog glumišta 2005.
 Nakon uspješnih postavljanja Jarryjevog Ubua i tekstova Davida Ivesa, 
		Kazalište slijepih i slabovidnih Novi život okreće se plesu. Slijedimo, 
		dakle, nove kazališne odrednice, koristeći se sličnim pretpostavkama kao 
		i u istraživanju pokreta u predstavama Nule i ništice i Kralj Gorgodan. 
		Prodori su mogući i u onim prostorima kojim kraljuju predrasude i šutnja 
		o tijelu.
 Predstavom Nos vamos a ver otvaramo se projektima koji, istražuju 
		tjelesnost, glumčevu i plesnu prisutnost, (ne)savršenost ljudskog 
		tijela. Unatoč otvorenoj formi, ipak računamo na ulogu neposredne 
		društvene realnosti, sve u borbi protiv stereotipa koji opterećuju 
		granice naših utopija.
 Radom na klasičnim, dramskim, inovativnim, modernističkim, domaćim, 
		stranim tekstovima Novi život nudi drugačiju izvedbenu energiju, lomeći 
		granice kazališnih predrasuda na svojim putovanjima u zemlji i 
		inozemstvu. Od 1999. Kazalište je osnivač Međunarodnog festivala 
		slijepih i slabovidnih : BIT, jedinstvenog festivala u svjetskim 
		razmjerima, koji okuplja kazališne umjetnike spomenute specifičnosti.
 
 |