49SPLITSKOLJETO NICKY SILVER DEBELJUŠKANI U SUKNJICAMA |
DEBELUHI V KRILCIH / FAT MAN IN SKIRTS Premijera:
03. 12. 2002. Redatelj: Samo M. Strelec / Uloge: Milada Kalezić / Tadej Toš / Peter Boštjančič / Pia Zemljič |
Neobična je sudbina zadesila Phyllis Hogan i njenog sina Bishopa. Na putu za Italiju gdje su se trebali pridružiti suprugu i ocu Howardu Hoganu, filmskom redatelju sklonom avanturama, njihov se avion srušio. Među putnicima nema preživjelih, a njih dvoje more izbacuje na napušteni otok. Na nepoznatom mjestu pod nesmiljenim suncem, u nedostatku hrane, najprije posežu za kozmetičkim preparatima iz Phyllisine torbice. Kada je toga ponestalo, mjere preživljavanja postale su drastičnije: Phyllis šalje Bishopa da odsječe udove mrtvih putnika…za večeru. Pet godina kasnije, Phyllis i Bishop čudom su spašeni s otoka, ali stvorenja koja se vraćaju u stan Howarda Hogana – koji on u međuvremenu dijeli s ljubavnicom Pam kojoj je želja postati glumica – imaju malo sličnosti sa suprugom i sinom koji su nekoć krenuli na put za Italiju. Preživljavanje u divljini, incest i kanibalizam uzeli su danak. I dok se Phyllis povlači u vlastiti svijet iz kojega je rijetko sposobna ili voljna suočiti se sa stvarnošću, Bishop od stidljivog školarca koji zamuckuje postaje surova zvijer neosjetljiva na ono što je većini ljudi po prirodi neprihvatljivo. Howard Hogan nema srca priznati svojoj uneređenoj ženi da namjerava oženiti Pam. Ne uočivši u kojoj je mjeri ludilo zahvatilo njegove najbliže, prisiljava ljubavnicu s kojom živi da se skriva i pretvara da je kućna pomoćnica. U međuvremenu, Bishop, žedan krvi, pronalazi načine da zadovolji porive na način na koji je to naučio na otoku…sa pogubnim posljedicama. |
Napisana 1988. godine Debeli muškarci u suknjicama je neobična komedija s obilježjima crnog humora koja istražuje ljudsku krhkost u izvanrednim okolnostima. Ono što je čini neobičnim kazališnim komadom nije samo maštovit scenarij napuštenog otoka kao okosnica priče, već snažno prožimanje komičnog i zastrašujućeg, britke replike i ponori koji su pod njima. Kroz flashbackove Silver razgolićuje uzdrmane temelje tročlane obitelji. Unatoč zajedljivo komičnom pristupu situacijama, poput Phyllisine i Howardove prve bračne noći i bračnog života nakon rođenja djeteta, očit je i realistički pristup autora. Kroz priču koja čitavo vrijeme drži pažnju gledatelja, Silver šalje svoje likove, majku i sina na neobično, mračno putovanje iz civilizacije u divljinu i natrag. |